EVITAȚI agenția de turism Luxuria Travel – ȚEAPĂ !

Evitati agentia de turism Luxuria Travel

Evitati agentia de turism Luxuria Travel



Am avut ghinionul să aleg cea mai ieftină ofertă de Revelion, o plecare cu autocarul în Istanbul. Și acum regret banii dați și nervii consumați cu această mizerie de agenție, al cărei patron ex-milițian de o agresitivate verbală se dă mare credincios creștin. Apropo, substantivul „luxuria” înseamnă în limba română „desfrânare”, conform Dicționarului. Dar poate că patronului i-a sunat asemănător cu „lux” fără să înțeleagă sensul cuvântului când a pus acest nume agenției de apartament cu care păcălește anumiți călători dornici de ieftineli.

În orice caz, numai de lux nu am avut parte în timpul sejurului de Revelion 2023 la Istanbul. Vorba aceea, „Sunt prea sărac să-mi permit un lucru ieftin”, adică ferește-te de oferte ieftine pentru că ajungi să dai mai mulți bani ca să ieși din mizeria în care te afundă o agenție neserioasă. Mai mult decât banii pierduți, nimic nu compensează nervii și faptul că te-ai aflat pe mâna unei agenții cu servicii atât de proaste.

Mi-a apărut pe Facebook o reclamă plătită de agenția Luxuria Travel și m-a atras prețul mic al unui sejur care includea transport, cazare și cina festivă de Revelion. Ar fi trebuit să-mi dea de gândit de la început prețul pentru că toate agențiile care dau țeapă te atrag cu prețuri mici. Nu mai auzisem de această agenție și nici în cercul meu de cunoștințe nu mai călătorise nimeni cu ei. La o scurtă căutare pe Google, am găsit că aveau sediul în Bragdiru și un punct de lucru în București, în zona Politehnicii.

Pentru că mă știu pățit cu banii dați la o agenție care nu a mai ținut excursia, am ținut să merg la punctul de lucru agenției pentru a face plata. Eram obișnuit cu agențiile de la care mai cumpărasem pachete turistice (Paralela 45, Europa Travel, Karpaten, DAL) și care în general nu m-au dezamăgit. Punctul de lucru al agenției Luxuria este în zona Politehnicii, în două cămăruțe cât jumătate de garsonieră, aproape fără mobilier.

Trebuia de pe atunci să-mi dau seama că Luxuria Travel este o agenție cu o activitate foarte limitată. Și cu oameni foarte limitați, mai ales intelectual și cu deficiențe mari în privința bunul simț și respectului față de clienți, pe care patronul îi percepe ca pe niște oi bune de jupuit.

PS: discutând pe Facebook cu alți turiști care au mai călătorit cu Luxuria, am aflat că la excursiile de o zi nici nu obișnuiesc să-ți dea factură, decât dacă le ceri.

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.