Interviu cu Mugurel Pîrscoveanu


Dupã ce în 2006 a avut un sezon de succes în CRR alãturi de Marco Tempestini, navigatorul Mugurel Pîrscoveanu a revenit la Raliul Sibiului în dreapta invitatului special, Philippe Bugalski, la bordul unui Citroën C2 R2 închiriat din Franța, care a evoluat ca mașinã de deschidere.

– Cui îi apartine meritul de a-l aduce pe Philippe Bugalski în România?
Mugurel Pîrscoveanu:
Nouã, celor de la Pro Motor Vâlcea, apoi cei de la Citroën Sport și-au dat acordul, iar Philippe și-a oferit imediat tot sprijinul.

– Am remarcat cã pe unele probe ați scos timpi de primii 10 la general, pe PS8, spre exemplu…
M.P.:
Da? Nu știu, noi nu am mers pentru timp. Pe proba specialã Sadu, Philippe a mers fãrã mine…

– Singur?
M.P.:
Nu, a mers cu altcineva… [n.r. – dupã câteva minute apare Victor Ponta, adresându-i lui Bugalski cuvinte de mulțumire].

Mugurel Pîrscoveanu și Philippe Bugalski

– A fost mulțumit?
M.P.:
Da, îi place atmosfera de raliu, îi place cã poate sã ne ajute, cã împingem Citroën-ul înainte.

– Finalitatea proiectului Citroën C2-R2 în raliurile de la noi este lansarea unei cupe monomarcã în România?
M.P.:
Eu mai puțin, Citroën România mai mult. Dar dacã nu aș fi adus mașinile, nici nu existau premisele.

– Maşinile sunt egale ca performanţe?
M.P.:
Da, mașinile pe care le-am fãcut noi la Vâlcea sunt practic identice ca motorizare, cutie, suspensie. Diferențele dintre ele sunt foarte mici, la ordinul de cablaj electric, bord, fãrã importanțã.

– La cât se ridicã, în linii mari, costurile de participare per concurent?
M.P.:
Vom vedea în momentul în care se va face o cupã. Atunci va trebui sã fie ceva fix. Acum se pot pune foarte multe opțiuni pe ele și costã fiecare.

– Aveți tot mai mulți clienți, acum și pe Alex Filip…
M.P.:
Da, el spre exemplu a preferat sã punã cinci din cele zece optiuni și normal cã e mai scumpã a lui. A lui Alex Filip este terminatã acum o sãptãmânã, a lui Bãdina este terminatã acum douã luni și are și ea vreo 4-5 opțiuni, a lui Duval cred cã este kit-ul standard, iar a lui Țache tot kit-ul standard. Însã diferențele sunt foarte mici între mașini.

Echipajul "0" la Raliul Sibiului 2007

– Dar mașina pilotatã de Bugalski la Raliul Sibiului?
M.P.:
Nu, aceasta este o mașinã gãsitã în ultima clipã pentru cã nu am gãsit ce trebuia și a venit de la un preparator din Franța. Este o mașinã care a participat anul acesta la Raliul Monte Carlo și a iesit pe locul 2 la clasa ei. A fost pilotatã de Marc Amourette.

– Marc Amourette, cunoscutul pilot de circuit, multiplu campion al cupelor monomarcã Citroën Saxo…
M.P.:
Da, despre el este vorba, a fost tânãra speranțã a Franței acum 10-11 ani. Am vorbit cu el la telefon, trebuia sã vinã și el aici, dar nu a mai avut posibilitatea. Nu am mai gãsit nici bilet de avion. Ne-a venit destul de târziu mașina.

– Este vreo diferențã între masinile dvs. și cele pe care le folosește Citroën Sport pentru Simon Jean-Joseph?
M.P.:
Mașinile lor de la Citroën Sport au toate opțiunile, însã ca motor, cutie și suspensie, nu. De aceea existã grupa R2 și are omologare strictã. Spre exemplu, un rezervor de 3.000 euro nu face o mare diferență în timpii de pe probe.

Interviu: Mihai Dumitru / Foto: Gabi Tomescu

Alte articole pe aceeași temă :
Interviu cu Philippe Bugalski (21.07.2007)

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s